Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

De sponsor: ‘Meer bekendheid bij managers door golf’

04 juni 2008 - 12:13ActueelInnovatie & TransformatieLegian
Rian van Heur
Rian van Heur

Ict-consultancybedrijf Legian sponsort de Legian Golf Trophy, een bedrijvencompetitie voor managers. De sponsoring van de golfcompetitie moet zorgen voor grotere naamsbekendheid onder managers.

Marcel Paardekooper, directeur van ict-concultancybedrijf Legian

Wat sponsoren jullie precies?
Wij sponsoren de Legian Golf Trophy. Dat is een golfcompetitie voor managers. Die competiitie bestaat al 25 jaar. De deelnemers werken in het managementeam van grote organisaties en hebben een bepaald spelniveau (handicap).

Wat houdt de sponsoring in?
We hebben onze naam verbonden aan het evenement. Verder zorgen wij ervoor dat bedrijven bij elkaar worden gebracht. Voorheen gebeurde dat met de fax en telefoon. Nu hebben we een site gemaakt waar de uitslagen en standen op staan.

Wat betalen jullie voor dit contract?
De sponsoring kost 50.000 euro op jaarbasis.

Hoe is te zien dat jullie de competitie sponsoren?
Onze naam is verbonden aan het evenement. Verder staat er bij hole tien, een bord met onze naam. Bij deze hole staan ook versnaperingen. Aan het einde van de competitie wordt een slotdag gehouden waar alle deelnemers naartoe komen. Dat is een groot netwerkevenement.

Waarom hebben jullie gekozen voor deze sponsoring?
We hebben bij veel bedrijven projecten gedaan. Dan hebben we vaak contact met de ict-manager. Als ik met de directie van deze bedrijven spreek, blijkt dat ze ons op directieniveau niet kennen. We hopen door deze sponsoring meer naamsbekendheid te krijgen op managementniveau.

En waarom hebben jullie gekozen voor golf?
Het is een sport die een groot deel van onze medewerkers leuk vindt. Bovendien wordt golf regelmatig gespeeld door mensen die op een hoog niveau werken.

En werkt het?
Ja, het werkt heel goed. Dat merken we door de reacties die we krijgen van bedrijven. We krijgen zeer positieve reacties. Men vindt  dat we de competitie in een nieuw jasje hebben gestoken en meer aanzien geven.

Dit is het eerste jaar van dit sponsorcontract. We hebben er zeker meer naamsbekendheid door gekregen. Bijvoorbeeld ook door artikelen die geplaatst zijn in golfbladen. Ik was eerst een beetje sceptisch, maar op die artikelen krijgen we wel heel veel reacties.

 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    De sponsor: ‘De inhoud van de dag is uniek’

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    De sponsor: ‘Wij combineren zeilen met bewustwording’

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    De sponsor: ‘Rolstoeltennis is een uitdaging’

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    De sponsor: ‘Ook in de ICT is het tempo hoog’

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    De sponsor: ‘Het is de geboorteplek van het bedrijf’

    Computable.nl
    ActueelInnovatie & Transformatie

    De sponsor: ‘Nederland is autogek’

    Eén reactie op “De sponsor: ‘Meer bekendheid bij managers door golf’”

    1. Hans van Rooden schreef:
      6 februari 2009 om 13:37

      Ik ben benieuwd welke golf competitie dat is? Kunt u mij daar iets over informeren? of in contact komen met de heer Paarderkoper. Ik heb een veel beter voorstel!

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs