Pitney Bowes Software, een volle dochter van Pitney Bowes, heeft Pitney Bowes Business Insight aangekondigd. Dit is een nieuwe bedrijfseenheid die bestaat uit Pitney Bowes MapInfo en Group 1 Software. Pitney Bowes werkt samen met partners zoals Logica, Document Dialog, Geodan and Realdolmen.
Door als één organisatie op te treden, kan Pitney Bowes Business Insight voorzien in de geïntegreerde informatie over locatie en communicatie die bedrijven nodig hebben om een nauwkeurig beeld te vormen van hun klanten en dit op efficiënte wijze te integreren in hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten. Gewapend met deze essentiële gegevensanalyse kunnen bedrijven hun inkomsten vergroten, hun winstcapaciteit verbeteren en hun zakelijke efficiency opvoeren.
Pitney Bowes is de marktleider op het gebied van mailstream-technologie en ondersteunt bedrijven bij het beheer van de stroom aan informatie, post, papierwerk en verpakkingen. In 2004 kocht het bedrijf Group 1 Software en in 2007 MapInfo evenals het Australische Encom Technology, een toonaangevende vernieuwer en grootleverancier van specialistische software, gegevens en diensten voor de wereldwijde opsporing van delfstoffen en de aardolie-industrie.
Door als een eenheid onder de paraplu van Pitney Bowes te opereren, kan Pitney Bowes Business Insight waarde toevoegen voor een klant voor wat betreft een veel breder spectrum van zakelijke uitdagingen. Duizenden organisaties binnen allerlei bedrijfstakken, van restaurants en verzekeringsmaatschappijen tot financiële dienstverleners, overheidsinstanties en telecomproviders, vertrouwen op de location intelligence, voorspellende analyses, operationele inlichtingen en oplossingen voor communicatiebeheer van Pitney Bowes Business Insight bij het beoordelen en benutten van nieuwe mogelijkheden voor winstgevende groei.
"Pitney Bowes legt zich toe op het creëren van waardevolle, vernieuwende oplossingen die bedrijven wereldwijd in staat stellen op een zinvollere manier met hun klanten in verbinding te staan", zegt Murray Martin, voorzitter en Chief Executive Officer van Pitney Bowes. "Na bijna negentig jaar ervaring als marktleider in de mailstream-technologie, weten wij waar organisaties baat bij hebben, vooral in de huidige economische situatie. Pitney Bowes Business Insight stelt Pitney Bowes in staat een breder scala aan oplossingen te bieden, waarmee onze klanten hun bedrijfskosten kunnen drukken, verstandigere beslissingen zullen nemen en hun basiswinst kunnen verhogen."
Cruciaal zakelijke inzicht voor klanten
Toen BECU (voorheen bekend als Boeing Employees’ Credit Union), de derde grootste kredietvereniging van Amerika, op zoek was naar een manier om effectiever in de markt te staan en meer leden te verwerven, wendde zij zich tot Pitney Bowes Business Insight voor een uniek inzicht in inlichtingen over zowel locatie als identiteit. Met behulp van Group 1 Data FlowTM om gegevens over leden op één plaats te verzamelen, konden BECU-werknemers een driedimensionaal beeld krijgen van elk van de 600.000 BECU-leden. En dat leverde enorme kostenbesparingen en onovertroffen ledenservice op. Daarnaast nam BECU de analyse- en besluitondersteunings-oplossingen van MapInfo AnySite® in gebruik voor het onderzoeken van het verband tussen haar prestaties en de demografische gegevens van het afzetgebied.
"De combinatie van Group 1 met oplossingen van MapInfo heeft onze bedrijfsefficiency vergroot op verschillende afdelingen. Data Flow heeft geleid tot betere beslissingen en vormt de sleutel tot samenhang tussen al onze ledengegevens. Na de koppeling aan Anysite, beschikken we over de middelen om goede beslissingen te nemen uit naam van onze leden", aldus John Richardson, IT-manager – Applications Development, BECU