Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Qics en Change to Comm koppelen software

06 mei 2014 - 12:40ActueelCloud & InfrastructuurChange To CommQics
externe partij
externe partij

Binnenkort is een koppeling leverbaar tussen Qicsmilestones (projectmanagement, tijdregistratie en facturatie in de cloud) en Auditcase (crm en document management voor de accountancymarkt). Met deze gekoppelde cloud-producten bieden Qics en Change to Comm een aantrekkelijk alternatief voor accountantskantoren die gebruik maken van bestaande totaaloplossingen.

Qics is al veertien jaar gespecialiseerd in het proces van planning, urenregistratie en facturatie van dienstverlenende organisaties. In het najaar van 2013 heeft Qics Qicsmilestones gelanceerd. Een planning-, tijdschrijf- en facturatieoplossing in de cloud. Change to Comm heeft al meer dan dertien jaar ervaring in de accountancymarkt en levert met Auditcase een uitgebreide cloudoplossing voor crm en document management.

Door Qicsmilestones en Auditcase te koppelen, wordt geprofiteerd van de praktische en snelle tijdregistratie en -facturatie van Qicsmilestones en de krachtige crm en document management functionaliteit van Auditcase, zonder dat de gebruiker gegevens dubbel hoeft in te voeren, hoeft te beschikken over eigen servercapaciteit en -beheer of een grote investering hoeft te doen.

In Auditcase worden klanten aangemaakt en onderhouden. Wanneer een klant wordt aangemaakt of als er mutaties plaatsvinden in deze klantgegevens, worden deze automatisch in Qicsmilestones doorgevoerd. Zo zijn de juiste en meest actuele klantgegevens beschikbaar voor urenregistratie en facturatie.

De registratie en facturatie van gewerkte uren en door te belasten kosten vindt plaats in Qicsmilestones. Facturen kunnen hierin eenvoudig worden aangemaakt, bewerkt en verstuurd. Op het moment dat de factuur definitief is, wordt automatisch een pdf van de factuur in het document management systeem van Auditcase geplaatst. Ook hier zorgt de koppeling voor een eenmalige vastlegging van relevante informatie.

Meer over

Softwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Waterflessen en backups: wat fysieke en digitale noodpakketten gemeen hebben

    OpinieCloud & Infrastructuur

    De controleparadox: keerzijde van moderne it-infrastructuren

    Afsluitdijk Windmolenpark Noorden
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Soevereiniteit begint in het Noorden

    SkyTeam KLM
    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: TCS en SkyTeam 15 jaar verder, socs reageren snel maar administreren matig (en meer)

    Trein, spoor
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nokia moderniseert GSM-R-netwerk Prorail

    ActueelFinanciële dienstverlening

    Groupcard-huis ingestort; Centric reddende engel?

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs