Cvcs komt maar niet van de grond

Slechts één product van het Cliëntvolgcommunicatiestelsel functioneert naar behoren

Dit artikel delen:

Waar proeven met het Inlichtingenbureau tot positieve ervaringen aanleiding geven, blijft het vooralsnog tobben met het Cliëntvolgcommunicatiestelsel Cvcs. Dit moet de samenwerking ondersteunen van de deelnemers in de Centra voor Werk en Inkomen (CWI's): Arbeidsvoorziening, gemeentelijke sociale diensten en uitvoeringsinstellingen voor werknemersverzekeringen.

De auteur van deze bijdrage heeft (nog) geen toestemming gegeven voor elektronische publicatie. Raadpleeg de Computable van bovenstaande datum voor de complete tekst van dit artikel. Heeft u de betreffende Computable niet (meer) in uw bezit, bel dan (023) 546.3413.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2000-06-16T00:00:00.000Z Peter Mom
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.