Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Mexon Technology introduceert LiveTime Service Manager 4.0

24 mei 2006 - 08:55ActueelSoftware & DevelopmentMexon Technology

Mexon Technology, toonaangevend leverancier van J2EE-based Service Management software, introduceerde vandaag LiveTime Service Manager 4.0 waarvoor het PinkVerify certificaat is verkregen. LiveTime Service Manager 4.0 ondersteunt de vijf basis ITIL processen Incident, Problem, Change, Configuration en Service Level Management volledig. Deze ITIL certificering, gecombineerd met dat LiveTime Service Manager 100% webbased is en op alle platformen, database en browsers draait, geeft de klant de zekerheid dat LiveTime Service Manager ook binnen zijn organisatie en infrastructuur past.

LiveTime Service Manager 4.0
Naast het ITIL framework zijn de uitgangspunten voor de ontwikkeling van LiveTime Service Manager snelheid, schaalbaarheid, hardware en software onafhankelijk, integreerbaar, gebruikersgemak en een lage TCO. De snelheid komt naar voren tijdens de implementaties en het dagelijkse gebruik van LiveTime Service Manager. Schaalbaarheid en de hard- en software onafhankelijkheid staan voorop bij de ontwikkeling waardoor er een volledige web gebaseerde browser neutrale oplossing ontstaat die op elk willekeurige platform en database werkt. De eenvoudig te bedienen webinterface voor zowel de beheerder, de gebruiker als de klant toont het gebruikers gemak en brengt klant tevredenheid en een lage TCO met zich mee. De TCO wordt daarnaast ook nog positief beïnvloed door de beperkte beheerinspanning die LiveTime service desk met zich meebrengt. De geïntegreerde knowledgebase, de uitgebreide management rapportage, de standaard Active Directory/LDAP integratie, de standaard koppelingen met de belangrijkste asset management tools en mail integratie maken dat LiveTime Service Manager naadloos aansluit op elke infrastructuur en organisatie.

Dr. George Vossos, CTO van LiveTime Software, over Service Manager 4.0 “Met deze release hebben we een markt unieke oplossing die de huidige generatie service managent tools technologisch ver vooruit is. Onze doel is om deze voorsprong in de toekomst verder uit te bouwen”.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Europese beurzen voor grensverleggend UvA-onderzoek in it

    AchtergrondSoftware & Development

    License to bill

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    ActueelOverheid

    Gemeente Breda verruilt Centric voor Unit4

    ActueelSoftware & Development

    Kort: Elastique op Sri Lankaans avontuur, Panasonic helpt The AA, Main koopt Carwise-duo (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs