Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Robbert Bouman start Escendo

28 mei 2008 - 08:03ActueelCarrièreEscendo

Na bijna twee jaar voor Nobel te hebben gewerkt start Robbert Bouman per 1 juni als zelfstandig ondernemer.

Bouman was bij Nobel verantwoordelijk voor het opbouwen van een business unit rondom Unified Communications.  Hij vertelt: "Ik heb mijn opdracht bij Nobel afgesloten. Ik kijk met veel plezier terug op de periode Nobel. Met vallen en opstaan in nauwe samenwerking met Cisco een succesvol team kunnen opbouwen. Nobel is ook zeer tevreden over mijn resultaten in de afgelopen 2 jaar. Dat vind ik belangrijk. Nobel is overigens ook een potentiele klant en reseller voor mijn nieuwe producten. In dezelfde periode ben ik geprikkeld geraakt door de voordelen die ontstaan als je CRM informatie gaat koppelen met je UC platform. Dat is interessant: op het snijvlak van CRM en Unified Communications zie je nog maar heel weinig spelers. De CRM partners zijn over het algemeen IT georiënteerde partijen, gericht op de technische implementatie van  CRM pakketten. De Unified Communications markt is jonger, daar zie je nog een wilde mix van traditionele telefoniepartners die met UC  worstelen, jonge helden (gevorderde startups van een paar jaar jong), zoals Avit en Digacom en een paar grotere partijen.  De kans die ik zie, heeft alles te maken met business benefits. Zakelijk voordeel voor organisaties door beter om te gaan met klantcontact, inkomende gesprekken sneller en beter afhandelen. Proactiviteit verhogen door procesinformatie (uit admin, erp, crm) te gebruiken. Ik ben in de zomer van 2007 gestart met het nadenken over en ontwerpen van functionaliteit. Eind 2007 heb ik de beste partij op dit gebied in Nederland gevraagd om dat ontwerp met mij te gaan realiseren. De eerste maanden van dit jaar is het hele verhaal verder voorbereid. Per 1 juni start ik Escendo BV dat zich richt op applicaties en dienstverlening op het gebied van klantcontact." Escendo ontwikkelt en verkoopt  onder de naam In Touch de volgende producten:

In Touch Interact

Practisch en professioneel en proactief omgaan met klantcontact.

Voor klanten: hogere Klanttevredenheid en loyaliteit
Voor medewerkers: hogere productiviteit
Voor organisaties: proactiviteit verhogen, onderscheidende service bieden

Slimme koppeling tussen Exact e-Synergy (CRM) en het Cisco Unified
Communicaions platform.

Er is meer dan voldoende interesse vanuit de Exact partners,aldus Bouman. "Escendo heeft inmiddels contact met een aantal Exact en een aantal Cisco Unified Communications partners."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    Vrouwe Justitia
    ActueelCarrière

    Collectieve rechtszaak tegen Workday voor leeftijdsdiscriminatie door ai

    ActueelCarrière

    Kort: Ernst-Jan Stigter directeur Sopra Steria Nederland, nepmails namens de NCSC (en meer)

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    Rood stoplicht
    ActueelOverheid

    Geen nieuwe staatssecretaris voor Digitalisering

    ActueelCarrière

    Kort nieuws: Netcompany verhuist naar de Hofstad, meer omzet Besi, Fugaku snelste super (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Wanneer elke seconde telt: voorbereid zijn op een cyberincident

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs