Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Mamut lanceert Mamut Business Platform

27 november 2007 - 13:303 minuten leestijdActueelSoftware & Development

Mamut lanceert Mamut Business Platform en introduceert Mamut One als het meest belangrijke product voor zijn driehonderd duizend Europese klanten.

Mamut One is het eerste product dat gebaseerd is op Mamut Business Platform en de kracht en voordelen van zakelijke softwaretoepassingen verbindt met de flexibiliteit van webbased oplossingen.

Mamut Business Platform, gebaseerd op het Software + Services concept, brengt alle gebruikers de juiste informatie op de juiste device, op iedere lokatie, ieder moment en zonder extra investeringen in de infrastructuur.

"De lancering van Mamut Business Platform is de belangrijkste introductie in de geschiedenis van Mamut. Met de uitgebreide en uitstekend werkende oplossingen, die volledig geïntegreerd en online overal beschikbaar zijn, hopen we nieuwe klanten te bereiken," zegt Dave Kroder, country manager van Mamut in Nederland.

De strategische aspecten van de lancering omvatten een breder aanbod voor bestaande en nieuwe klanten in Europa. Het biedt Mamut een versterkte positie om strategische partnerships aan te gaan en meer mogelijkheden om eventuele acquisities in Europese markten te doen. Door Mamut Business Platform BackOffice intern uit te rollen, verwacht Mamut de interne efficiëntie en schaalbaarheid te vergroten.

One-stop-shop voor Europese ondernemers
Mamut One, gebaseerd op het Mamut Business Platform, zal gedurende de eerste helft van 2008 worden aangeboden aan meer dan 300.000 bestaande Europese klanten en 700.000 gebruikers.

De ambitie met Mamut One is om het gebruik en beheer van software en services voor kleine bedrijven te vereenvoudigen, met behulp van verbeterde functionaliteit en toegankelijkheid. Mamut One is een volledige zakelijke oplossing inclusief softwareapplicaties, webbased services en kennis. Het is volledig geïntegreerd en wordt beheerd door middel van een enkele sign-on oplossing.

Mamut One stelt Mamut in staat om bepaalde gebruikerssegmenten te bereiken, zoals accountants, mobiele werkers en geografisch verspreide organisatie, maar levert ook middelen om de productiviteit van een grotere groep medewerkers in iedere organisatie te verhogen.

Mamut One zal beschikbaar zijn in diverse edities; in eerste instantie in Nederland, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Verenigd Koninkrijk en Duitsland. Alle bestaande klanten komen in aanmerking voor een speciaal upgrade aanbod. Het eerste aanbod en een volledig overzicht van de prijzen zal beschikbaar zijn in december 2007.

Nieuwe partners en acquisitiemogelijkheden
De lancering van Mamut Business Platform zal Mamuts partnernetwerk versterken, omdat de waardetoevoegende services naadloos geïntegreerd worden in het aanbod. Naast recent aangekondigde partnerships is Mamut actief de mogelijkheden aan het onderzoeken voor strategische samenwerkingen gebaseerd op Mamut Busines Platform. Daarnaast blijft het bedrijf op zoek naar kansen voor acquisities in nieuwe en bestaande markten.

Vergrote schaalbaarheid en groei
De introductie van Mamut Business Platform verbetert de mogelijkheden van Mamut om het bedrijfsresultaat te verbeteren en marges te verhogen. Dankzij het aanbieden van een technologisch geavanceerde oplossing, tegen een goede prijs en met verhoogde interne efficiëntie, is het bedrijf goed gepositioneerd voor verdere groei in alle markten. De gemaakte investeringen in back office infrastructuur, als onderdeel van de Mamut Business Platform strategie, zal de operationele efficiëntie in 2008 sterk verbeteren.

"Met de in 2007 gemaakte investeringen in Mamut Business Platform BackOffice en de geplande investeringen voor 2008, hopen we het aantal klanten de komende jaren te verdubbelen en de winst per klant aanzienlijk te vergroten. Door verhoogde automatisering van alle zakelijke processen in Mamut, zijn we ook in de positie om het aantal klanten te vergroten, zonder hiervoor extra mensen aan te hoeven nemen," zegt Kroder.

Kijk voor meer informatie over Mamut Business Platform en Mamut One op www.mamut.com/one

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    ILT heeft nieuw taxitoezichtsysteem op de rit

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: WBSO populair bij ict-bedrijven, 6 cloudtrends Gartner, EU-alternatief voor CVE-database VS

    ActueelData & AI

    Lleverage ontvangt drie miljoen voor ‘vibe automation’

    ActueelSoftware & Development

    Nu al veertien transacties voor Total Specific Solutions

    AchtergrondData & AI

    Een stortvloed aan ai-tools; ServiceNow drinkt zijn eigen champagne

    ActueelOverheid

    Dictu sluit applicatiecontract met CGI, IBM, Sogeti, Sopra Steria, TCS en Circle8

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs